YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday, June 3, 2012

welcome to year 3 .

bye bye year two.
\^_^/



tahun dua.
macam macam berlaku .
yang pahit.
yang manis.
semua ada.
lagi setahun.
yup.
berusaha selagi mampu.
moga tahun 3 lebih baik dari tahun 2.


masuk tahun baru.
kena lupakan perkara yang lepas.
tinggalkan perangai yang suka 'main main'.
tahun ni kena lebih serius.
sebab final year kan.
kena buat yang terbaik.
insyaAllah.
i do my best :))

walaupun tahun 2 ini banyak memberi saya dugaan
dan cabaran,
saya pasti tahun 3 ini
lagi banyak dugaanNya.
kita sebagai hambaNya takkan terlepas dari ujian.
insyaAllah.
moga Allah bantu dalam setiap urusan saya.
moga Allah permudahkan setiap langkah ini.
Amin Ya Rabb.

yang pasti,
tahun 3 ini saya adalah orang 'baru'.
lebih serius.
lebih matang.
lebih rajin.
berkemungkinan besar la. hehe ^_^
tiada yang mustahil kan..


cuti semester ini.
saya hanya mahu tumpukan pada keluarga.
sepenuhnya keluarga ok.
saat ini hanya Allah je yang tahu perasaan saya.
rindu sangat nak mak, akak2, dan anak2.
mereka adalah penawar segala kepahitan.
yup.
mereka sentiasa ada saat diri ini terjatuh dan bangun.
:D

this week.
please be nice to me.




No comments:

Post a Comment

Super Kawaii Cute Cat Kaoani