YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday, May 27, 2012

awak...



awak.
jangan risau akan saya.
jangan risau tentang perasaan saya.
jangan risau akan diri saya.
jangan risau macam mana keadaan saya selepas ni.
saya ok. 
:))
c.
I'm okk.

saya perlu fikir ke depan.
saya tak nak menoleh ke belakang lagi.
yang semalam biarkan berlalu.
berlalu pergi bersama angin angin rindu.
moga Allah bantu kita berdua.
bantu dalam setiap urusan kita.
insyaAllah.

jangan risau.
jangan rasa bersalah.
saya tetap tersenyum macam hari hari biasa.
saya masih lagi terdaya untuk 
sembunyikan perasaan ini.
ya,
saya kuat.
saya perlu kuat untuk teruskan segalanya.

awak tetap sahabat saya 
dunia akhirat.
awak adalah kenangan saya.
saya akan tetap akan ingat awak.
terima kasih untuk segalanya.
kerana pernah mewarnai kehidupan ini.

percaturan hidup ini
ditentukan oleh Allah S.W.T
mungkin Allah nak temukan kita dengan insan yang 
lebih baik dari sebelum ni.
insyaAllah.



awak tetap ada dalam hati saya.

:))




No comments:

Post a Comment

Super Kawaii Cute Cat Kaoani