YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, May 8, 2012

HIM

Bahagia.



perkataan pertama yang boleh aku ungkapkan.
walaupun nak pecah kepala + frust jawab paper surgical pagi tadi. 
tapi aku memang rasa bahagia sangat.
bangun bangun je tengok dapat text dari DIA.
dari DIA okkk.

ok.hati ni memang suka sangat. nak senyum je hari ni sambil baca note.
boleh gitu?
tapi tak tahu la ape yang difikirkan dia sama dengan ape yang aku fikir. 
:(
tapi adakah dia rasa apa yang aku rasa sekarang.
ya, mungkin tidak.
mesti dia tak rasa perasaan yang aku alami sekarang.
takpelah.
tapi dapat sekali text dari dia pun dah cukup buat aku bahagia.
dah cukup buat aku rasa bersyukur.
terima kasih DIA.






ok.
tutup buku.
aku still ada 3 paper lagi.
so, insyaAllah. 
aku akan buat yang terbaik.
untuk paper2 yang lepas. yang agak mengecewakan aku.
persetankan.
malas nak serabutkan kepala otak yang dah sarat ni.
moga Allah bantu dalam setiap urusan aku.
mudah2an..
:)



cool ALIA.

No comments:

Post a Comment

Super Kawaii Cute Cat Kaoani