YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday, May 21, 2012

takdir.









eh Alia.
bila nak bagi kad wangi ?

eh Alia.
bila nak langsungnya ni?

haa Alia.
habis habis ni terus makan nasi minyak la kan ?

eh Alia..
makin berseri seri nak kahwin ni kan.
bila majlis?









please.
jangan di tanya soalan yang memang tiada jawapan sampai bila bila.
antara kami.
its over.
jangan ditanya kenapa.
sebaik mana pun kita merancang,
tapi bukan dengan izinNya
tetap takkan berlaku apa apa..

mungkin Allah nak tunjuk siapa sebenarnya 
pasangan kita..
Alhamdulillah.
saya bukan untuk dia.
mungkin saya untuk insan lain.
begitu juga dia.


setiap apa yang berlaku,
saya tak pernah salahkan mak.
sikit pun tak..
mak,
syukur sangat sebab Allah bantu kita.
bantu beri petunjuk pada kita.
janganlah mak menyalahkan diri dengan apa yang berlaku.
niat mak nak yang terbaik untuk puteri2 mak kan :)
adik anggap ini dugaan Allah untuk adik.
Allah nak kita menilai sebelum membuat apa2 keputusan.
anggap je setiap yang berlaku ada hikmah
disebaliknya.








bagi saya,
mak, nurul, kak ngah, kak sikin, abg2 ipar dan anak2 saudara disisi,
dah cukup membahagiakan.
sudah cukup membuatkan diri ini kuat menghadapi segalanya..
kuat untuk berhadapan dengan orang ramai.
Alhamdulillah.
saya tak pernah anggap ini sesuatu yang mengecewakan.
tapi saya bersyukur kerana masih belum terlambat.

Terima kasih Ya Allah!
:)

mungkin Allah ada yang terbaik lagi dari sebelum ni untuk saya..
insyaAllah..



No comments:

Post a Comment

Super Kawaii Cute Cat Kaoani