YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, May 5, 2012

Miss HIM



RINDU.

itu je yang mampu aku luahkan sekarang.
dia sedar atau tidak itu terpulang.
dan sememangnya dia takkan sedar.
takkan sedar yang aku teramat rindukan dia.
bila aku rindu. 
pasti orang yang aku rindu tu hadir dalam tidur aku.
hadir dalam setiap aktiviti aku.
tak kira la time tengah makan ke, termenung ke, pasti muka dia yang muncul.
dan yang pasti.
sekarang mesti dia tidak langsung fikirkan aku.

email tidak berbalas.
pesanan ringkas pun memang tak nampak batang hidung.
call ? lagi laa takde.
facebook pulak, di blocked nya.
mungkin diri ini di campak jauh jauh.
mungkin diri ini tiada sedikit pun ruang dalam hatinya.
mungkin jugak diri ini menjadi terasing dalam hidupnya.
dan mungkin jugak dah ada orang lain di dalam ruang hatinya.

ya,
mungkin itu pasti.
dah ada pengganti diri.

sehingga hari ini masih menanti kehadiran si dia.
cukup la sekadar pesanan ringkas.
itu dah cukup membuatkan hati ini berbunga.
biarlah.
biarlah  hati ini bermain dengan perasaan sendiri.






**sejujurnya diri ini masih menantikan awak.
masih perlukan awak.
andai hati dan perasaan awak sudah beralih arah,
saya redha.
mungkin saya tidak pantas untuk awak. 
mungkin awak selesa dgn ketidakhadiran saya dalam hidup awak.
dan sebab itu awak "blocked" saya dari menjadi penstalker terhebat awak.
maaf.
tindakan awak betul betul membuatkan saya sedar.
memang diri ini tidak diperlukan lagi.




                                                                                                                                                              yang amat merindu,
                                                                                                                                                         ALIA





2 comments:

Super Kawaii Cute Cat Kaoani